1915 Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 her trengs det opelkyndige på plass! obs: skal bruke bilen til verdagsbruk og arbeidsbil så trenger ikke mere enn 2 seter (snekker) bil jeg har tenkt å kjøpe: opel omega 2001 modell 2 seter grønne skilter stasjonsvogn 2.2 liter 144 hk manuell bakjhulstrekker kmstand: 125000 2 seter (følger med nye bakseter, gratis å sette inn i 20011) grønne skilter bilen er strøken! har vært å sett på den. finnes ikke rust! godt holdt bil for å si det! utstyrsliste: Multifunskjons ratt Metallic lakk Midtarmlene ABS Airbag Aircondition Alarm Alu. felger Bi xenonlys Cruisecontroll EU-godkjent El. just.speil El.vinduer x 4 Farget glass Fjernst./Sentrallås Hengerfeste Just. ratt Klima Xenonlys Kurve/tåkelys klimaautomatic Motorvarmer Radio/CD Rails S./V. hjul Sentrallås Servicehefte Servo Sound system Startsperre Utetemp Varmeseter spm: er det kjede eller reim på registret på disse bilene? er det mye feil og andre ting på disse bilene? kom med forslag og tips. taes imot med stor takk Lenke til kommentar
mathiasb Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Sikkert tøff den der... HVIS DU BOR I LILLESTRØM! hohohahahahohohohhaha Lenke til kommentar
1915 Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Sikkert tøff den der... HVIS DU BOR I LILLESTRØM! hohohahahahohohohhaha idiot! ønsker seriøse svar! bor 1 time unna. Lenke til kommentar
tsxpower Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 mener det er reg reim på denne bilen ja. opel er da bra bil det. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Det er nok reim på denne ja, for det er vel en nyere utgave av motoren som sitter i omega b, bare at denne er 2,2 og ikke 2.0. Jeg har omega b selv og synes den er megagod å kjøre, eneste er at den er litt tung på rattet pga av at den trekker bak. Den bilen du ser på har såpass lav km stand så her har du bil i mange år. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 hei og hå! takker for svar til nå! jeg snakka mere med han som selger bilen og regreim og vannpumpe og alle løpehjul og strammehjul ble byttet på 100000 og så røyk clutchen nettopp men frykt ikke sa han. det skulle han få byttet i neste uke ellers er bilen strøken så gleder meg til ny bil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå