Sovesofa Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Heisann.. Vurderer å bytte bil og har falt for Volvo C30. Nå står valget mellom 1.6 Diesel og 2.0 Diesel. Er det veldig mye nevneverdig forskjell på disse motorene? tenker da på hvor sprek den er og forbruk. Er det noen som har erfaringer med denne modellen? Hvis jeg kjøper så blir det nok en 07, Som minstestandard har jeg satt Cruise, Multiratt og Xenon i tillegg vil jeg helst ha ryggesensor og el.seter takker for alle tilbakemeldinger Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Du merker definivt forskjell. Kjørte tidligere en C30 1.6D og kjører nå en S40 2.0D og 2 literen drar langt bedre. Forbruket er ørlite høyere. Men tilogmed 2.0D holder seg under 0.8l milen på hard blandet kjøring. Men for all del, 1.6D er ingen dårlig motor det heller, og den holder i massevis til litt leken kjøring. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 takker for Info, var det noe spesielt jeg bør se opp for hvis jeg velger denne modellen? vanlig feil/slitasje etc, og hvordan er egnetlig annenhåndsverdien? er jo ikke til å skyve under en krakk at den har ett noe spesielt utseende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå