Krokanrull Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Jeg har nå gått ut av VG3, og på de tre skriftlige eksamenene fikk jeg en 4'er og to 3'ere. Har 5, 5 og 4 i standpunkt i de tre fagene. Er det verdt å stikke innom skolen å hente klageskjema på de to treerne jeg fikk? I det ene faget jeg vurderer å klage har jeg 5 i standpunkt og 3 på eksamen. I det andre faget jeg vurderer å klage har jeg 4 i standpunkt og 3 på eksamen. Er jo klar over at jeg kan bli satt ned, men er sjansen stor for dette? Det er hurtigklagebehandling på skolen, så sensuren faller her 9. juli på den. Lenke til kommentar
operg Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Sjansen til å bli satt ned er grunnen til at elever som skal klage blir sterkt anbefalt å be faglærerne på skolen om å kommentere oppgaven før klagen sendes inn. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg fikk ikke medhold i klage, men gikk heller ikke ned. Hvordan gikk det med andre som klagde på skriftlig eksamen? Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Gikk opp fra 1 til 2 i sidemål(nynorsk). Bommet totalt på oppgaven, men har i hvert fall vitnemål, så er fornøyd. Lenke til kommentar
Odriks Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Har ikke fått svar enda. Har klagd på norsk-eksamen. Får man brev, eller hvordan er det? Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 På hurtigklagen vår kunne vi se eventuelle endringer på SkoleArena via it's learning den 8. juli, fikk brev i tillegg med en liten kommentar osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå