Ubrilium Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Hei alle båtfolk! Jeg har nå tenkt meg ny båt. har sett litt på denne http://www.frydenbobaatsenter.no/index.php?mapping=7 båten. noen som har erfaring med denne båten og ikke minst motoren? Vurderer å heller kjøpe en evinrude som koster 19 k mer enn Parsunen. Men tror dere denne båten takler litt sjø og er god å fiske i? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Det er nok en grunn til prisforskjellen mellom Evinrude og Parsun. (Har forøvrig aldri hørt om Parsun, men hadde en Selva 2-takt fra Frydenbø for noen år tilbake, og kan garantere deg at det er en motor jeg aldri kommer til å kjøpe igjen!) Ellers ser jo båten bra ut, særlig til ditt bruksområde som du beskriver her Lenke til kommentar
Ubrilium Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Gikk heller for en Hobby 430 sport med suzuki motor; http://www.hobbyboat.no/sport.htm . Mye sikrere valg og har også scoret bra i alle tester xD Endret 4. juli 2010 av eple65 Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Høres bra ut! Lykke til med ny båt! Håper du slipper unna alle problemene som jeg må lide med ..... Lenke til kommentar
saxin Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Hvilke problemer er det du har da? Lenke til kommentar
Ubrilium Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) og hvilken båt har du vbjornevik? Endret 15. juli 2010 av eple65 Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Det blir helt OT å ta i denne tråden egentlig, men siden dere spør er det vell litt lov? Har en White Shark 170 med en Evinrude Fitch Ram Injection 75 hester på hekken. Stått på verksted nå i over 3 uker uten at de finner feilen.. Vet bare at de fant feil på oljepumpen og at den er byttet, men problemet var der fortsatt (ja, de kunne se fysiske feil i oljepumpen, som var at oljen bare lakk gjennom membranen). Ellers vet jeg meget lite selv, bare at jeg er jævlig lei av å vente! Lenke til kommentar
Ubrilium Skrevet 20. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2010 Det blir helt OT å ta i denne tråden egentlig, men siden dere spør er det vell litt lov? Har en White Shark 170 med en Evinrude Fitch Ram Injection 75 hester på hekken. Stått på verksted nå i over 3 uker uten at de finner feilen.. Vet bare at de fant feil på oljepumpen og at den er byttet, men problemet var der fortsatt (ja, de kunne se fysiske feil i oljepumpen, som var at oljen bare lakk gjennom membranen). Ellers vet jeg meget lite selv, bare at jeg er jævlig lei av å vente! skjønner at du er lei av å vente, du er jo tross alt mitt i sesongen... Lenke til kommentar
saxin Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Når du skrev at du hadde problemer, så regnet jeg med at det var på Hobby 430 sport... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå