iverha2 Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 Har blitt ei turnøkt til, og hadde ei tung fotballtrening på torsdag med 3x30min speløkter. En slags treningskamp til lørdagen. Spelte kamp i dag, og vann den. Har forresten fått beskjed om at eg skal trene med A-laget framover, noke som sjølsagt er digg Lenke til kommentar
godingen00 Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Flere som spiller fotball her Åssen divisjon? Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 Ikkje noke veldig høgt nivå, men a-laget er i 3.div Dårlig med logging i det siste, men det er fordi eg ikkje har trent noke særlig med styrke. Mykje fotballtreninger, og dessverre og fått en vond smell i ankelen som ikkje ser ut til å bli betre. Har derfor også kvilt en del dager, men blir vondt igjen etter kver fotballtrening... Satser på å komme i gang med styrketrening igjen snart, med en eller to dager i veka, og tre når sesongen er slutt. Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Då er det vel på tide å logge litt igjen snart. Kan iallfall prøve å få oppsummert veka innimellom. Har fotball man/ons/fre + kamp i helga, faktisk ofte 2 kamper siden det er både b-lag og a-lag eg speler på. Styrke er tirsdag og torsdag. Er litt mykje trening, men sesongen er omtrent slutt til haustferien, og då skal eg på ferie og satser på å køyre tungt til dess og ta en deload når eg reise til syden Styrketreningane legger eg opp som eg føler for, som regel blir det fokus på 2 baseøvelser kvar trening, i tillegg til chins og mageøvelser (l-sit) om eg rekker det. Pleier å ha konkurranse i l-sit no, ganske jævlig tungt! Skulderpressen er begynt å komme seg, med toppsett på 40kgx2 forrige trening. Satser no på å køyre pyramidesett, og så ta dropsett om eg orker. Må eg ta dropsett om eg pyramider treninga mi? I dag var treninga slik: Oppvarming Markløft: 60kg x10, 70kg x8, 80kg x6, 90kg x4, 100kg x2, 110kg x1. Benkpress: 30kg x10, 35kg x8, 40kg x6, 45kg x4, 50x2, 55kg x2 +dropsett 40kg. Kommentar: Markløft var tung, for var sliten i ryggen frå før. Men greide 110kg sånn greit nok. Benkpress gjekk greit Kommentarer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå