JonnyHZ Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Har et Canon s3 is som fremdeles er i bruk. Er det utstyr å få tak i til dette kameraet? Fant vidvinkel og telekonverter, men det er ingen som selger dette lenger. Endret 23. juni 2010 av ->NightHawk<- Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Har du forsøkt Ebay? Er ofte ganske mye ekstrautstyr til gamle kamera der. Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Muligheter der ja, men hadde vært kjekt med nytt. Ulempen med nytt utstyr til dette kameraet er prisen. 1200,- for et vidvinkelkonverter er litt drøyt. Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Det er jo masse nytt på Ebay. Mye av dette er nytt. Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Glimrende. Takk for tipset . Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Værsågod Vil bare gjøre deg oppmerksom på at det ikke er alt på ebay som er av like bra kvalitet. Men er det billig nok så skader det jo ikke å prøve. Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Værsågod Vil bare gjøre deg oppmerksom på at det ikke er alt på ebay som er av like bra kvalitet. Men er det billig nok så skader det jo ikke å prøve. Ok, men hva med dette tror du? S3IS linser Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Er ikke godt å si, men ser at selgeren har fått veldig gode tilbakemeldinger, noe som virker betryggende. Jeg har ikke noe erfaring med forsatslinser av denne typen, så jeg kan ikke uttale meg om den delen. Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Noen andre med erfaringer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå