ChrML Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Trenger en reduseringsventil for luft med lavt arbeidsområde, rundt ca 0-2 bar. Det er viktig at den har god repeterbarhet og kan jobbe med veldig varierende trykk inn hele tiden (0 - 1.5 bar inn). Det er ikke mye luft som skal gå igjennom så lav kapasitet er å foretrekke så den ikke blir for stor og klumpete. 1/4" NPT innvendig gjengede tilkoblinger er å foretrekke, men kan også ha andre gjenger. Har letet lenge på nettet nå etter folk som har dette hvor jeg kan sitte å kikke på ventiler, men sliter litt. Tess har kun en stor en beregnet opp til 6 bar og med store tilkoblinger. Ingen som vet hvor jeg kan skaffe dette? Helst innenfor Norge, for kort leveringstid er å foretrekke. Endret 23. juni 2010 av ChrML Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) du kan jo sjekke med active service evt en Luna forhandler? edit: et lite google søk på pneumatikk ventiler: denne Endret 23. juni 2010 av NorvegianDad Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Denne du mente? : http://store.norgren.com/NO/nb-NO/cat3/skuR72G-2GK-RCN.html. Fant den nå når jeg leita på Norgren sine sider (linken funka ikke), den ser ut til å passe meget bra . Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå