martin808 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) martin808 det er veldig rart at jeg ikke har sett en 9,9 hk med festeanordning til det da. Og det er faktisk flere av motorene som har vannintaket der finna er på større motorer. Suzuki har blandt annet vann inntaket der. Kanskje Suzuki har valg å spare noen øre per motor dem produserer ved å utelate dette? Det er i alle fall på alle Yamaha motorer jeg har sett. Her kom det nå hvertfall mange svar/synsinger/påstander. Jeg får snart ta en tur ut i båten Vil feks Maritim (www.maritim.no) kunne få tak i en sånn finne bare jeg sier jeg har Mercury Viking 10HK, eller må jeg et sted der Mercury motorer selges? Jeg så _veldig_ fort på Maritim sine sider og jeg fant det ikke. Jeg er ganske sikker på at du må til en merke forhandler. Det er vell hull til dette på motoren din? Hvis ikke ville jeg ikke ha tulla med det! Endret 30. juni 2010 av martin808 Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg får se når jeg tar en tur senere i uka Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Edit Endret 9. juli 2010 av Broseen Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Jeg kom over noen som sa at pga propellens rotasjonsvei, kan man montere motoren litt til styrbord (høyre) for akterspeilet. Det skulle vist være ca 1" Endret 20. juli 2010 av martin808 Lenke til kommentar
lanogakk Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Det er mest for og forhindre chinewalking martin808 Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2010 Jeg har prøvd å flytte motoren, men kikket litt her om dagen og ser ut til at det har vært en finne der. Var hvertfall en liten sliten bit festet med en skrue. Lenke til kommentar
lanogakk Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Da kan du kjøpe en ny hos en båtforhandler. Disse skal "spises" bort ettervært. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå