Gå til innhold

Er Fifa World Cup South Africa verdt å kjøpe? eller burde jeg vente på Fifa11?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vist du har lyst på ett revolusjerende nytt fifa spill bør du vente til Fifa 11! Men er jo ikke derfor man kjøper World Cup.. Du får jo en kul ny spillmodus, nemlig å spille gjennom VM og greier og greier! Ellers får du noen nye kule sekvenser :) Vet ikke om dette er nok for at du legger ut noen hundrelapper, men vist du elsker fifa som meg bør du gjøre det! :p

Lenke til kommentar

Haha, aldri bra og gi opp fort ;) kjøpte det selv idag,, helt konge spill!,, hvis du skal like dette spillet å må du sette deg litt inn i det, lage ditt eget lag osvosv :p

hehe:P Vel, jeg prøvde, men de var stor forskjell på denne og fifa 09, så falt ikke i smak. Håper ikke Fifa 11 blir lik som denne, ellers blir jeg skuffet!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, aldri bra og gi opp fort ;) kjøpte det selv idag,, helt konge spill!,, hvis du skal like dette spillet å må du sette deg litt inn i det, lage ditt eget lag osvosv :p

hehe:P Vel, jeg prøvde, men de var stor forskjell på denne og fifa 09, så falt ikke i smak. Håper ikke Fifa 11 blir lik som denne, ellers blir jeg skuffet!

Fifa 09?? Har du ikke fifa 10 heller? ikke rart du synes det er vanskelig da, for spillet har blitt betydelig forandret siden 09.... til det bedre ;)

Du må sette deg inn i de nye funksjonene, så går det bra etterhvert :)

Lenke til kommentar

Fifa 09?? Har du ikke fifa 10 heller? ikke rart du synes det er vanskelig da, for spillet har blitt betydelig forandret siden 09.... til det bedre ;)

Du må sette deg inn i de nye funksjonene, så går det bra etterhvert :)

jepp, har fifa09, da jeg var der tenkte jeg å kjøpe fifa 10, hadde spilt den før, likte den også, ikke så stor forskjell. Vel, for håpe at Fifa11 blir litt mer som forventet, eller er det jeg som har dårlig smak:P?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg syntes det er bedre nå jeg. Vanskligere er bedre for min del. Hatet når det var sånne faste ting man kunne gjøre for å nesten score 99% av gangene.

jeg har World Cup og syntes det er helt konge. Syntes også 1 vs. 1 er morsomt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...