Gå til innhold

Bestilling av MoH og Black Ops

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En CD-key som er kjøpt på g2play vil virke, men slik jeg har forstått det så selger g2play nøklene ulovlig.

Da tror jeg du har forstått feil. - Det er ikke ulovlig å selge spill som er kjøpt i lavkostland, selv om distributørene ikke liker det.

Lenke til kommentar

En CD-key som er kjøpt på g2play vil virke, men slik jeg har forstått det så selger g2play nøklene ulovlig.

Da tror jeg du har forstått feil. - Det er ikke ulovlig å selge spill som er kjøpt i lavkostland, selv om distributørene ikke liker det.

Jeg fant iallfall igjen en tråd fra steam der en moderator sier at de ikke er "authorized sellers". Se her. Har du lest noe sted at de selger lovlig?

Lenke til kommentar

Jeg fant iallfall igjen en tråd fra steam der en moderator sier at de ikke er "authorized sellers". Se her. Har du lest noe sted at de selger lovlig?

Hva har det med saken å gjøre? - Det er ingen som kan nekte deg å selge ting selv om du ikke er "autorisert" selger. - Det er bare ordninger kartellene forsøker å håndheve for å holde prisene oppe.

Lenke til kommentar

Selvsagt tar du alltid en risiko når du kjøper en cd-key online, - det som er poenget er at det ikke er ulovlig, g2play er en seriøs tjeneste, og skulle du få problemer med en key så hjelper de deg.

Uansett så er det vel heller tvilsomt lovligheten av å disable en key som de snakker om her, uansett hvilket marked den er kjøpt i. - Kunne vært interresant å se en rettsak på det i et annet land enn usa ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...