Gå til innhold

Får f*** meg ikke sletta en fil.

Anbefalte innlegg

Har en fil på C: disken min som jeg ikke får slettet. Siden C: disken er overfylt, og filen på 1.2gig, må jeg bare bli kvitt den. Men det vil den ikke... Er bare en videofil, som et program kalt fraps har laget. Jeg avslutter alle programmer i bakgrunnen som kan virke mistenkelige, og prøver å lage en .bat fil til å gjøre jobben, men neida...

Så spørsmålet er: Hvordan i huleste sletter man kranglete filer fra Win XP.

På forhånd takk:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv har jeg hatt problemer med sletting av store avifiler i windows XP, det jeg har gjort om den har nekta meg, har vært å starte ftpklienten FlashFXP (gratis prøveversjon av den på www.flashfxp.com), og slette via den.. ikke spør meg hvorfor det funker, det bare gjør det ;)

Lenke til kommentar

Dersom du bruker Windows XP Pro så kan løsninger være å bli "eier" av filen, noe som du kanskje ikke er iom at filen ble generert av ett program. Dette gjøres ved å høyreklikke på filen, velge egenskaper, trykk på Security tab'en (mulig du må ha deaktivert enkel fildeling for at dette skal fungere, det gjøres i Tools-->Folder Options i explorer.), derretter legker du deg litt med de forskjellige innstilningene som dukker opp. Kan desverrre ikke forklarre nøyaktig hvordan siden jeg for øyeblikket ikke er hjemme ved min pc og denne kjører 98. Men jeg håper dette kan hjelpe deg, var i hvertfall dette som ble løsningen på mitt lignende problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...