Trondster Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Du har ikke sett de faktiske klippene det ble linket til over, antar jeg? Et klart filter gir reflekser i motlys og litt dårligere bildekvalitet. Det er egentlig bare noe poeng hvis du befinner deg i omgivelser med mye fin sand eller mye saltvann i lufta. Hvis du har på solblender så kommer ingen ripeting inn på frontglasset. Lenke til kommentar
siljemariea Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) jeg så 3 videoer, og leste litt på begge trådene, dette var bare noe jeg lurte på, kommer til å bruke solblenderen , lurte på om det var flere alternativer utenom den. Skjønner at det vil gjøre kvaliteten dårligere. og takk for alle svar her, det har virkelig hjulpet meg å velge! Endret 13. juli 2010 av SiljeML Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 godt å høre at dette ser ut som et bra kjøp xd, men jeg KAN enda ombestemme meg til f2.8 uten IS til imorgen Jeg ville ikke valgt bort stabilisator på en zoom som dette. Bedre med et f4 med IS enn et f2.8 uten er min mening. Tor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå