Kranjcar Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 De fleste kanalene jeg har hakker ofte, utenom TV 2 og NRK. Hva kan jeg gjøre for å få fikset dette? Vanvittig irriterende. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Det kan være feil med dekoderen, men det mest vanlige er: - Svake signaler. - Dårlig og/eller lang antenneleding. - Dårlig splitter. - Dårlig galvanisk skille. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) Hadde kanalene og alt var optimalt de siste par dagene, men når jeg sto opp idag så var alt svart!! Hva er egentlig feil!? I stua så funker det jo perfekt! Helt forbanna irriterende! Og i tillegg er det jo fotball-VM nå!!:S Endret 26. juni 2010 av Kranjcar Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Har gjort alt som står på denne siden. http://get.no/web/kundesenter/sos/digital-TV Men fortsatt svart bilde! Kun Eurosport som funker... Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Ingen som veit?!?!?!?!?!?!?? Lenke til kommentar
G Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) Du er ikke alene om å ha problemer med Get kabel-TV. Jeg har også problemer på mange av kanalene. Har ikke fått til å fikse det skikkelig ennå. 1. Get tilbyr å sende en oppdatering til din dekoder. 2. En annen ting de prøver er å få deg til å sette dekoderen tilbake på fabrikkinnstillinger. Har hatt mange runder med dette opplegget fra Get, uten at det har hjulpet. Det kan jo være ditt eget utstyr også. Se spesiellt på HDMI-fordelere som sitter mellom Get-boksen og TV-apparat, da mange tyr til slike bokser fordi TV'en har så få av "HDMI-inn kontakter". Kjører kun med kabel fra Get-boksen selv heretter, men selv da får jeg problemer på kanalene mine. EDIT: Get har dårlige support-løsninger, annet enn at de sender teknikker hjem til deg, og at du får tilbud om å bytte dekoder. Endret 26. juni 2010 av G Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Har fått tilsendt oppdatering også, men det funker heller ikke! Får ca 2 måneder siden kom det en get-fyr her og fiksa det, og etter det har det funket pefekt helt til for inntil 11 juni (første VM-kamp) da var det borte ett par timer, og etter det har det vært mye hakking osv, før det nå er bare svart bilde :S Lenke til kommentar
G Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Jeg har slitt mest med det som de kaller for pikselering. Små avbrudd på signalet som får masse små fargerike firkanter til å komme på skjermen. Pluss at lyden får seg en karamell før den fortsetter videre som normalt. Fjerning av HDMI-switch, gjorde at pikseleringen ikke var så ille som tidligere. Men, det har aldri forsvunnet helt. Fjernet det galvaniske skille (som ikke fulgte med Get-pakken), men som teknikker ga meg. Så nå kjører jeg kun med kabel som sagt tidligere. Har det galvaniske skille på lur, men har ikke inntrykk av at det gjør noe særlig for bildekvaliteten hos meg. Det aller siste jeg opplevde var at alt på History channel forsvant en vakker dag, men tekstingen fortsatte som om den var i live. Bildet oppførte seg som stillbilde. Lenke til kommentar
G Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) History channel er i dag ok. Men Voice TV har forferdelig oppløsning (det vil si ikke finoppløst nok). Kjører dekoder på 720p da det har blitt anbefalt meg. TV støtter opptil 1080interlaced. Jeg hører til Region 10 i dette landet på Get-kabelnettet. Endret 26. juni 2010 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå