Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

.... eg savner tekst som seier kva dei forskjellige ikona linker til.

hvis du holder musen over bildet

post-186638-1277298323,8425_thumb.png

Sjølv er eg ingen stor fan av linker som åpner seg i nye vindu eller faner. Dersom eg ønsker å åpne ein link i ei ny fane bruker eg tredje museknapp. ...

Er vel egentlig enig der, skal ta å endre det nå.

Endret av lordbost
Lenke til kommentar

.... eg savner tekst som seier kva dei forskjellige ikona linker til.

hvis du holder musen over bildet

Ja såg det, men eg synest at det blir litt det samme som å holde musepeikaren over linken for å sjå kvar den linker nede på statuslinja.

Det går greit med ei slik løysning når du har fire icon, men kva om du hadde hatt fleire? Skal du dra musepeikaren over f.eks 20 icon til du finner det rette?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du har skygger bak noen ikoner, og andre ikke. Dessuten er skyggene du har forskjellig fra ikon til ikon. Du bruker også skyggene feil i forhold til "apple-reflectionen" din. Skygger reflekteres ikke slik. De to linkene oppe til høyre er dessuten svært stygge og bryter med resten av designet. Det samme gjelder Google-addsene. Jeg savner også hovringseffekt over ikonene. Hadde vært kult om det skjedde en opacity-change eller liknende :)

My 2 cents

Endret av cidd
Lenke til kommentar

Har endret på hvordan linkene og adsense ser ut.

Jeg savner også hovringseffekt over ikonene. Hadde vært kult om det skjedde en opacity-change eller liknende :)

Satte opacity-en til 80 og når man tar musen over så endrer den seg til 100. Er ikke sikker på om det var det du mente.

Har også fjernet bakgrunnsbildet, hva synes dere, ser det bedre ut?

post-186638-1278529937,3491_thumb.png

EDIT: hmm.. nå ser siden helt forjævlig ut i IE :ermm:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1243061

EDIT2: jeg har oversatt http://lordbost.com/images til norsk, hvis noen hadde giddet og sett raskt over for å se om de ser noen skrivefeil så hadde jeg blitt veldig takknemlig :)

Endret av lordbost
Lenke til kommentar

Man, hvordan gjør du sånn at knappene skal blinke når du holder over dem? java? skal lære meg java etter HTML og css.

nå har ikke jeg sett på kildekoden til lordbost, men vil tro det enten er javascript eller css(mest sannsynlig, rollover funksjon).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...