Pjassop Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 HERO QUALCOMM - MSM7200A - 528 MHz LCD-skjerm, 320 x 480 piksler Wildfire 528 MHz LCD-skjerm,240 x 320 piksler Auda, lavere oppløsning enn selv HTC Magic. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 det var jo ikke akkurat en positiv omtale da, virker ikke som HWen takler helt å kjøre sense... Om den hadde vært problemfri å roote og legge inn egen rom kunne det kanskje vært aktuelt... /Espen Kan hd2 mini være et bedre alternativ? Du har jo ikke kommet med noe klart bruksmønster og hva du er ute etter med telefonen, så det er litt vanskelig å si. Personlig ville jeg vært skeptisk til å hive meg på Windows Phone nå, tatt i betraktning at Windows Phone 7 kommer til høsten/vintern... /Espen Lenke til kommentar
Valtam666 Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 det var jo ikke akkurat en positiv omtale da, virker ikke som HWen takler helt å kjøre sense... Om den hadde vært problemfri å roote og legge inn egen rom kunne det kanskje vært aktuelt... /Espen Kan hd2 mini være et bedre alternativ? Du har jo ikke kommet med noe klart bruksmønster og hva du er ute etter med telefonen, så det er litt vanskelig å si. Personlig ville jeg vært skeptisk til å hive meg på Windows Phone nå, tatt i betraktning at Windows Phone 7 kommer til høsten/vintern... /Espen Mitt bruksmønster: Ringe, sende sms, lett tilgjengelig facebook, bra gps,lav stråle verdi, enkel brukervennlighet og en stor klar og fin skjerm. I tilegg ser jo HD mini fin ut både utvendig og inni =) Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 brodern kjøpte seg en n97 mini. den virker til å nesten være perfekt for deg. jeg har sett de mange steder utrolig billig, med binding. men er du som meg kjøper ikke du heller en låst telefon. og da blir den desverre veldig dyr.. Lenke til kommentar
Valtam666 Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 brodern kjøpte seg en n97 mini. den virker til å nesten være perfekt for deg. jeg har sett de mange steder utrolig billig, med binding. men er du som meg kjøper ikke du heller en låst telefon. og da blir den desverre veldig dyr.. Skal ikke ha noen låst telefon nei Poenget er at HD 2 mini har jo bedre skjerm og oppløsning enn wildfire. Så da blir det den Er skjermen ripesikker ( går det evt. ann å kjøpe beskyttelse til skjermen)? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 jeg var veldig nær å kjøpe wildfire selv. men droppa telefonen pga den elendige oppløsninga. Syns oppløsningen ser bra ut jeg ( nå har jeg riktignok hatt ericsson 702 som forige mobil og wildfire slår jo denne langt ned i jorda). Snakket med expert i går ang. SAR verdi på Wildfire. De sa at HTC ikke kunne gå ut med dette før etter at tlf hadde kommet ut i butikkene. Poenget er at den allerede er ute i butikkene. Er verdiene så høye at de er redde for å gi dem ut? hva er SAR? Lenke til kommentar
Valtam666 Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) SAR er hvor mye stråling telefonen gir ut. Jo større strålings verdi, desto større er sjangsen for å få kreft senere. Foresten så tror jeg at jeg har skrevet feil på min nye kommende telefon. Navnet er HTC HD Mini. Den kommer i neste uke Endret 2. juli 2010 av Valtam666 Lenke til kommentar
Swome Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 SAR er hvor mye stråling telefonen gir ut. Jo større strålings verdi, desto større er sjangsen for å få kreft senere. Foresten så tror jeg at jeg har skrevet feil på min nye kommende telefon. Navnet er HTC HD Mini. Den kommer i neste uke Windows mobile? I så fall hold deg unna. Android er så uendelig mye bedre. Lenke til kommentar
Valtam666 Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2010 SAR er hvor mye stråling telefonen gir ut. Jo større strålings verdi, desto større er sjangsen for å få kreft senere. Foresten så tror jeg at jeg har skrevet feil på min nye kommende telefon. Navnet er HTC HD Mini. Den kommer i neste uke Windows mobile? I så fall hold deg unna. Android er så uendelig mye bedre. Jeg fannt ut det ja, men nå liker jeg min htc så mye at jeg vil ikke bytte den ^^ Håper bare windows ordner opp i marketplace nå. Allt for mye useriøst dritt. Hvem vil for eksempel betale 150 kroner for et prompelyd program??? På tide med skikkelige programmer. Skjerpings Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 sånn er det stort sett på alle plattformer. men det finnes mange gode gratisprogram også. som opera mobile f.eks. Lenke til kommentar
ekstraLars Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg har hatt Wildfire i noen dager nå. Det er en helt grei telefon, men det merkes ganske godt at oppløsningen er dårligere enn dyrere tlf. Spess ved surfing og bilder. Jeg skal bare ha den som midlertiding tlf mens jeg venter på noe nytt, så det plager meg ikke veldig. Ville sjekke ut Android, og til det funker den riktig så bra! Vil kanskje ikke anbefalle den hvis du er ivrig bruker av surfing, facebook osv.. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg har hatt Wildfire i noen dager nå. Det er en helt grei telefon, men det merkes ganske godt at oppløsningen er dårligere enn dyrere tlf. Spess ved surfing og bilder. Jeg skal bare ha den som midlertiding tlf mens jeg venter på noe nytt, så det plager meg ikke veldig. Ville sjekke ut Android, og til det funker den riktig så bra! Vil kanskje ikke anbefalle den hvis du er ivrig bruker av surfing, facebook osv.. Word. Lenke til kommentar
koffer Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 SAR-verdien på HTC wildfire er 0,73 W/kg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå