Roy E Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 hei! skal sende et skjermkort tilbake til komplett i dag fordi det er herpa, men har ikke lenger originalembalasjen. jeg har derimot ei pappeske med pappspon inni som en kamerat fikk en cd-spindel i, det ser mykt og godt ut. er det noe problem / komplikasjoner med å legge skjermkortet i en antistatisk pose og legge den inni pappstrimlene? litt surt om dem nekter garanti fordi det er for dårlig pakka.. :x Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Det er to ting du må beskytte mot. 1. Statisk elektrisitet. 2. Postens Vrede (Den er stor den) Løsning : 1. Antistatisk Pose 2. All mulig form for støtsikker og "slapp-post-kar-slenge-sekk-5-meter-skade" sikker embalasje, med andre ord, pakk GODT inn Så skal det ikke være noe problem .. fordel med papp/noe litt stivt når er skjermkort og sån elektronikk, så ikke det kan bli bøyd o.l. om blir liggende i klem. (Ja jeg har hatt mange rare opplevelser med posten.. ) Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg ville sagt det var en OK innpaknings metode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå