Geir Willy Haugen Skrevet 23. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2010 Skal du endre store mengder bilder, kan jobben forenkles med riktig verktøy. Les mer Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 23. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Ønskes en enklere utgave, kan jeg anbefale Image Resizer Powertoy Clone for Windows. Hvis noen husker denne funksjonen fra Powertoys for XP, så er denne identisk. Høyreklikk valgte bilder og velg størrelse i boksen som da kommer opp. Enklere blir det ikke Endret 23. juni 2010 av raymonderi.no Lenke til kommentar
nree Skrevet 23. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2010 Ønskes en enklere utgave, kan jeg anbefale Image Resizer Powertoy Clone for Windows. Hvis noen husker denne funksjonen fra Powertoys for XP, så er denne identisk. Høyreklikk valgte bilder og velg størrelse i boksen som da kommer opp. Enklere blir det ikke Fungerer den på råfiler? Lenke til kommentar
macthomas Skrevet 23. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2010 Her er et godt alternativ for Mac brukere http://www.apple.com/downloads/macosx/imaging_3d/osximageresizer.html Så vidt jeg vet tar den ikke RAW filer Lenke til kommentar
Leopoldleo Skrevet 23. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2010 Bruker Bridge + eventuelle actions for vannmerker.. funker jo som ei kulå! Trenger jo ikke ett program til lizm Lenke til kommentar
eveant Skrevet 23. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2010 Er dettet programmet bedre enn PIXresizer? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 26. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2010 Dere som er kjent med programmet: Kan det gjøre noe som ikke Irfanview, FSIV eller XnView ikke kan? Jeg bruker ofte disse tre programmene til batch konvertering av bilder. Vil det kunne være situasjoner der Image Resizer ville vært det foretrukne alternativet forran disse tre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg