glhf1 Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Hallo, er det noen som kan anbefale et bra trenings program for meg med bare håndmanualer (kan gjøre pull ups og)? Helst 3 dager i uken og for hele kroppen skal gjøre gerilja kardio utenom. Jeg skal bruke de i 2 måneder før jeg begynner med stronglifts 5x5 på trenings studio. Jeg får ikke trent hver uke, men som oftest som mulig. Målet er å forbrenne fett og bli sterkere Endret 23. juni 2010 av glhf1 Lenke til kommentar
War Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Merk at enten forbrenner du fett eller blir du sterkere da det ene krever kcal-underskudd og det andre kcal-overskudd. Nå blir det begrenset med kun manualer. Du må øke vektene hver uke i for eks 6 uker og så tunge vekter har du nok ikke. Biceps/triceps/skulder går kanskje, da legger du bare tallene inn i RYP-kalkulatoren og følger de tallene som den planen gir. Siden du skal kjøre på med kardio, trene lite og kanskje skjelden med vekter så vil du miste 50/50 masse/fett , kan begrenses noe om du legger proteininntaket på 3g pr kg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå