Milzit Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Er det noen som har en anbefaling for en fargelaser? De andre trådene her på forumet er ganske gamle... Ikke for dyr i utskrift. Nettverksskriver Gjerne med 2 arkskuffer, men da øker vel prisen endel. OK utskrift av bilder. (trenger ikke utskrift av høyoppløselige bilder) Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) du har en litt gøy skrivefeil i overskriften hvorfor skal du ha en laserskriver? trodde forskjellene mellom blekk og laser skriver var blitt rimelig utvisket på vanlig forbrukernivå. har forresten hørt mye positivt om Brother, på generell basis(både blekk og laser printerene dems) Endret 23. juni 2010 av stich_it Lenke til kommentar
Milzit Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Hehe, det er fint med fargelaster som kan laste opp mye farger da :!: Jeg har blekkskriver nå (som tok kvelden etter endel år), men jeg ønsker lavere utskriftkostander og ikke bytte blekk hele tiden. Jeg har sett på Xerox Phaser 6280N-Tilkobling til nettverk -Bra kvalitet på utskriftene -To innbakker Endret 24. juni 2010 av Milzit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå