ehalvor Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Prøvde meg på et nærbilde av flygeklare frø. Kommenter i vei. Endret 23. juni 2010 av ehalvor Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Jeg får merkelige artifakter på frøene nærmest kamera. Har du brukt for mye USM, eller er det noe annet? Ser ut som en en merkelig banding med svarte og hvite strek om hverandre. Litt stjerneskuddaktig.. Lenke til kommentar
ehalvor Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Jeg får merkelige artifakter på frøene nærmest kamera. Har du brukt for mye USM, eller er det noe annet? Ser ut som en en merkelig banding med svarte og hvite strek om hverandre. Litt stjerneskuddaktig.. Sikkert fordi jeg benyttet blits som en test da jeg tok dette bilde, samt at jeg har gitt det en liten sharping i ettertid. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Du har nok oppskarpet litt veeel mye her... Er det høy ISO? Lenke til kommentar
ehalvor Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Du har nok oppskarpet litt veeel mye her... Er det høy ISO? Ja den ble vel oppskarpet litt i meste laget. Her er originalen ubehandlet. EXIF ISO=200 f=6,3 Lukker=320 Blitz ble brukt Kamera var her er instilt på å foreta noe oppsharping av bildene når de ble tatt. Endret 23. juni 2010 av ehalvor Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 mye bedre uten den ekstra oppskarpingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå