Hermansen1 Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) f Endret 11. mai 2012 av Hermansen1 Lenke til kommentar
vebbiii Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Du bør først og fremst ta det opp med den nåværende sjefen din på en rolig og saklig måte. Du stiller vel relativt svakt som ringevikar tror jeg, dersom du har en jobb det er lett å erstatte deg i dessverre. Men selvfølgelig har du krav på lønn de timene du har jobbet. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Høres ut som du jobber som vekter. Har ofte lurt på det samme selv, men jeg heldigvis en grei sjef. Ufattelig kjipt når du ikke har kontrakt, liker jobben, men står i fare for å miste den hvis du klager, siden sjefen din lager listene. Lenke til kommentar
Hermansen1 Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Du bør først og fremst ta det opp med den nåværende sjefen din på en rolig og saklig måte. Du stiller vel relativt svakt som ringevikar tror jeg, dersom du har en jobb det er lett å erstatte deg i dessverre. Men selvfølgelig har du krav på lønn de timene du har jobbet. Jeg har sendt han en saklig og detaljert mail om lønnsfeilene, tenkte å gi han et par dager på å svare / fikse problemet. Dersom han ikke svarer på den innen fredag, så tenkte jeg å ta turen inn på kontoret. Lenke til kommentar
vebbiii Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Du kan også ta kontakt med arbeidstilsynet dersom det ikke ordner seg. Bare et tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå