Gå til innhold

HTC Desire: kontakter kobles ikke mot facebook

Anbefalte innlegg

Hei!

Kjøte en HTC Desire for en stund siden, og noe av det første jeg gjorde var da å logge inn på facebook. Som et resulatat av det, ble kontaktene mine koblet mot facebookprofiler.

Men - ikke alle. Det er veldig mange som ikke har blitt koblet!

Hvis jeg går inn på en som ikke har blitt koblet, så står det "Kobling (1)" grønt i hjørnet. Trykker jeg på den, spør den om jeg vil koble sammen denne kontakten med en facebookprofil med nøyaktig samme navn.

Gjetter at cirka 30% av kontaktene har blitt koblet, men hvorfor kobler den ikke resten også selv, når det tross alt er nøyaktig likt navn?

Endret av Iriver
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikker på at navnet er dønn likt? Ellers så er det eneste jeg kan se for meg at noe info du har lagt inn ikke stemmer overens med infoen fra facebook profilen, så telefonen vil at du istede skal bekrefte at dette er personen du vil linke, da programmet er noe usikker. Er greit at vi liker automatikk, men er alltid greit å vite hva som foregår.

Edit: En annen ting jeg har lagt merke til, de fleste kontaktene du har som du linker opp mot facebook får et lite facebook ikon ved bilde sitt, har lagt merke til at de personene som ikke har noe bilde på facebook ikke får dette ikonet, men de er fortsatt linka mot facebook, det ser du ved å gå inn på kontakten, så ser du: View Facebook Profile.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...