untouch4ble Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Trenger tips på spill som topic sier. Forelsket meg i Transport Tycoon på midten av nittitallet, og har siden da blitt fasinert av spill der du bruker/tjener penger. Football Manager har også tilfredsstilt meg på det område en god del. Finnes det noen spill der du liksom starter et firma eller noe? Slik som i Gamebiz? Evt noen byggespill? Lenke til kommentar
username- Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Er MMO ditt interessefelt? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Hehe nei. Hva tenker du på da? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Han tenker kanskje på WoW... Der har du et etter teorien perfekt marked, samtidig som du selger og kjøper ting på "qxl-måte"... Ganske fett når man først har kommet i gang og tjener Gold der, menneh... Det tar jo si tid å levle opp en karakter og få de rette yrkene på den for å kunne tjene G... Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Arma2 - Spill Warfare, utføre oppdrag og tjene penger for å bygge factories sammen med laget for å kunen krige mer effektift. Eller Chernarus/Sahrani/Aussi Life, om du likte transport Tycoon så kan du gjøre det i realtime her. Kjøpe deg fører kort, så en skrabby bil... tjene penger på taxi oppdrag og så kjøpe deg buss, bli kriminiminell og smuggle dop og tjene ennå mer + det er online med og mot andre spillere Er du ikke fornøyd med det så lag ditt eget spill inne i Arma2..akuratt som du selv vil ha det, dog det krever litt læring.. men i seg selv så er det ett "sandbox" spill og det lages hele tiden nye ting til det spillet..så du går neppe tom for ting å finne på eller lage. Menne.. det finnes jo masse Tycoon spill, transport, rollercoster etc etc Endret 23. juni 2010 av Cri 1 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Nei WoW er ikke noe for meg:P Der var det mange gode tips Cri. Skal sjekke de ut Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Du har ikke vært borti OpenTTD eller? Er Transport Tycoon bare bygget opp på ny og oppgradert. Alle grenser er borte og utallige nye funksjoner er implementert. Du har også en multiplayer-funksjon som konstant har folk online. Endret 23. juni 2010 av Benny 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Om du ser etter langsiktig økonomi-spill så bør du absolutt begynne med Eve Online! Der kjøper du og selger mineraler eller utstyr som om det var aksjer og rikdom gir deg stor makt i denne gigantiske RPG-verdenen! Det koster penger, men CCP er vel så seriøse som Blizzard, og prisen ligger på 80kr/mnd! Endret 23. juni 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Open TTD har jeg spilt masse. Og er det eneste spillet jeg har som har snarvei på skrivebordet:P Eve har jeg prøvd, men var ikke helt min gate. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Eve er et tungt spill. Hvor mye har du spillt det? Jeg var også svært skeptisk i begynnelsen, men etterhvert som pengene begynte å flyte inn og ting skjedde i større mengder så føler du det som kongen på haugen! Spar opp til et stort skip med mye cargo-plass, så kan du fly rundt og ha en showoff. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Har ikke spilt så mye, var veldig tungt å sette seg inn i, og mye jeg ikke forsto. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Det er nettopp det! Om du ikke finner noe annet og kjeder deg en dag for foreslår jeg at du prøver en gang til. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Tropico 3. Godt spill for de som liker mikromanagement og økonomistyring. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Hva med Cities XL, CivCity Rome eller Settlers 7? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Hvis du har spilt siden nittitallet, kan kanskje Jones in the fastlane være noe for deg Bare å børste støv av 386 maskina Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 tror ikke du finner no dypere, mer komplisert og konge måte enn det Eve Online har. kan ikke huske at det var noe Sim City, Civilization, Tycoon eller Theme spill med så gjennomtenkt gameeconomy. Lenke til kommentar
Malactica22 Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 hva med å prøve X3 terran conflict, der kan man starte som en humble trader, å bygge opp ett stort økonomisk rom imperium med tusenvis av skip og fabrikker.. det er en real time space simulator med mass krigskip i små og massive størrelser. er konge har sikkert brukt nær 200 timer på det Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Mange gode tips her. Men MMO er utelukket Haha, Jones in the fast lane, det var tider det Endret 23. juni 2010 av untouch4ble Lenke til kommentar
Bjarnz Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) LINEAGE I Oi sry, Starcraft 2? pissbra spill! Endret 23. juni 2010 av Bjarnz Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 du prater om a Bjarnz? tror han leter etter spill som har en litt annen type økonomi enn det typiske strategispillet (dra inn x antall credits og bygg ditt og datt uten skatter og avgifter) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå