Janmayen Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 http://www.roskilde-festival.dk/musik/bands/ Jeg ser motorhead, killswitch, (muse), them crooked vultures, alice in chains. Noen som ser no bra metalband jeg bør se? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Meshuggah er det einaste bandet på heile arrangementet eg kan tenkje meg å sjå. Lenke til kommentar
Janmayen Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Haha... Du fant ett band? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Porcupine Tree er vel brukbart? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Du skal i hvert fall se Nile og Converge. Lenke til kommentar
Janmayen Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Jeg noterer! (Skal seff kvalitetssjekke på myspace) Lenke til kommentar
HValder Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Kvaliteten på Meshuggah er det ikkje noko å sei på, men det er nok for "spesielt interesserte", "ørene mine blør!" er typisk respons eg får hvis nokon kjem inn på hybelen mens eg spelar Meshuggah. Lenke til kommentar
Janmayen Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Meshuggah er jo retning slayer med mer scream-vokal.. Syntes det ble litt for mye "vegg av lyd". Men takk for tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå