Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Høyde og jenter?

Gjest Ukjent

Anbefalte innlegg

Gjest Ukjent

Hei, jeg er en gutt som er rundt 160cm høy, jeg får veldig OFTE høre at jeg er kjekk/pen

men de jeg får høre dette av er ofte yngre enn meg 14-15år, jeg er 16. Vil de da ''slutte'' å syntes jeg er kjekk når de blir litt eldre? eller hvordan er det? og hvorfor spørr dem ikke om jeg vil bli med ut eller finne med på no er det pågrunn av høyden min eller er det rett og slett fordi de ikke tørr?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om de sier at du er Kjekk/Pen, da er det nok at de rett og slett ikke tørr å spørre deg om å bli med ut:)

Hadde noe samme sak når jeg var rundt 16-17 år, fikk ofte høre at jeg var en søt gutt, men ingen som spurte om jeg ble med ut, derfor tok jeg og "strammet" meg opp og heller spurte om de ville være med på kino, eller bli med ut :)

KAn også si at jeg var på samme høyde som deg på denne alderen...Om du selv synes du er kort, ikke ta det ille opp iløpet av dine neste år vil du vokse mye, har alltid vært liten selv, men iløpet av 17-18 årstiden vokste jeg 15-20 cm.

Lennz

Lenke til kommentar
Gjest Ukjent

Vær glad de ikke kaller deg søt! :). Vet veldig godt hvordan det er å være lav og bare bli sett på som en søt gutt..

Haha ble bare kalt søt for 1-2 år sia ble litt lei, det er jo faktisk ikke positivt ;)

fikk ny stil og nye holdninger og da ble jeg kalt kjekk istedenfor søt.

Takk for andre svar :)

Lenke til kommentar

Grovt sett vil ikke jenter foretrekke de lave guttene. En viktig ting å tilføye er også at hvilken høyde jenter foretrekker, om de gjør det, er helt individuell.

Kjekk er bedre enn søt.

Når en jente sier at du er søt, vil dette si at hun ikke er tiltrukket og/eller liker deg. Hvis en jente sier at du er kjekk, er det et tegn på at hun synes du er pen og/eller tiltrekkende.

Jeg klarer ikke å uttrykke hvor viktig det er at du sier dette, og samtidig uttrykker min frustrasjon over de som er ignorante ovenfor dette.

Å bli kalt søt av en jente er aldri positivt. Med mindre du er homsebestevennen hennes.

Hahha, trokke du har peiling :)

Men om du ser det slik så er det helt greit

Kanskje det er du som ikke har peiling.

Jeg var 160cm-ish da jeg var 15-16.

Nå fyller jeg 18 til høsten, og er 189cm.

Sier ikke at det er sånn med alle, men er muligheter for at du vokser litt i løpet av de neste årene.

Dette kom seg med alderen hos meg også, og jeg har sett andre, lokale, tilfeller - der folk har begynt å vokse litt senere enn andre.

Lenke til kommentar

Kjekk er bedre enn søt.

Når en jente sier at du er søt, vil dette si at hun ikke er tiltrukket og/eller liker deg. Hvis en jente sier at du er kjekk, er det et tegn på at hun synes du er pen og/eller tiltrekkende.

Skal si meg enig i at Kjekk er bedre enn søt :)

Og som jeg sa i begynnelsen, om de ikke tørr å spørre, så må du gjøre det :D

Endret av Lennz
Lenke til kommentar
Gjest ukjent

Idag la en jente som jeg vet hvem er fra før av til msn , vi begynte å snakke også senere sa ho at jeg var kjekk osv også tuller ho og sier at det kan bli noe mellom oss... er ho keen på meg? Jeg har også snakket med en annen jente i flere uker nå og de to er venner så de sier ting til hverandre, ho jeg har snakka med i mange uker ''orker'' plutselig ikke å snakke med meg lenger, jeg spørr om det er noe men ho sier ho er trøtt? klokka er 1 på natta

eller er ho sjalu?

Kanskje vanskelig å skjønne men dere skjønner poenget

Lenke til kommentar

jeg spørr om det er noe men ho sier ho er trøtt? klokka er 1 på natta

ho sier ho er trøtt? klokka er 1 på natta

trøtt? klokka er 1 på natta

trøtt --> KLOKKA ER 1 PÅ NATTA

Hvordan er det mulig å ikke se sammenhengen? :dontgetit:

Og ja, når en jente "tuller" med at hun liker deg osv, så er det gjerne fordi hun faktisk mener det men er for flau til å si det rett ut, tøyser det bort, og venter på at du tar initiativet. Så gjør det.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...