Selvin Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Hoppsann! Har nå hatt min N97 i omtrent ti måneder, kjøpt hos Expert med lås til Telenor. For fem minutter siden var tastelåsknappen plutselig ikke lenger festet til mobilen, men den lå bare løs i lomma. Den har tydeligvis uten videre bare knukket av. I tillegg har jeg generelt problemer med at kameraet er dårlig (ripeproblemet) men har ikke gjort noe hokus pokus ut av det - enda. Går disse to sakene på mobilens garanti? Mobil er generelt fint behandlet, og jeg har passet på den som gull. Er ellers helt fin Endret 22. juni 2010 av Selvin Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Bør gå på garanti så lenge du ikke har tydelige fallskader på mobilen. Blir du spurt så bør du påpeke at du bruker etui. Endret 22. juni 2010 av Malvado Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 Må innrømme at jeg ikke bruker etui, men mobilen har ikke gått i bakken en eneste gang, og jeg bruker antiripeplast på skjermen til altfor masse kroner.. Regner med at det går på garantien, men man vet søren i meg aldri. Akkurat etuigreia er ikke så vanskelig å lyve på seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå