02 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 har en kamerat som skal til usa i juli. ser at 32gb versjonen av iphone 4g koster 299 dollar, som er ganske fin pris. er det mulighet for meg å bruke den her? og hva skal/bør han gjøre når han kjøper den?? med tanke på at&t abb/kontrakten? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Jeg leste at de krever amerikansk personnummer på den som kjøper den, så da spørs det om han får kjøpt med abb. Uten tror jeg den koster 599$ hvis de selger den uten abb. da. Unlock er ikke ute enda til 4, men det kommer vel om ikke så lenge kanskje. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Lurer på dette jeg også, i mitt tilfelle er det en amerikaner som kan kjøpe telefonen så personnummer er ikke noe problem. Kan han kjøpe en iphone 4 uten abb til 599 dollar og så kan jeg bare slenge inn simkort å bruke her i norge? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Lurer på dette jeg også, i mitt tilfelle er det en amerikaner som kan kjøpe telefonen så personnummer er ikke noe problem. Kan han kjøpe en iphone 4 uten abb til 599 dollar og så kan jeg bare slenge inn simkort å bruke her i norge? Nei, den er låst til AT&T i 2 år. De vil ikke låse den opp selv om du kjøper den uten bindingstid og du blir avhengig av at det finnes en uoffisell opplåsningsmetode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå