finkk Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Noen som vet når man får vite eksamenskarakterer i norsk skriftlig? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Her kan vi kontakte skolen i morgen å få karakterene iallefall Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Ligger ute på Skolearena (regner med at alle har det?) nå Lenke til kommentar
finkk Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Ligger ute på Skolearena (regner med at alle har det?) nå Jeg er privatist Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Når jeg har tatt skriftlige privatisteksamener så får jeg karakterene i posten. Husker ikke hvor lang tid det tok, rundt en mnd tror jeg, men da tok jeg det utenom den vanlige eksamensperioden, kanskje det derfor tar litt lenger for deg. Lenke til kommentar
operg Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Ligger ute på Skolearena (regner med at alle har det?) nå Jeg er privatist Sjekk PrivatistWeb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå