kehax Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hei. Jeg holder på å lage et nettsted. URL: Snåsa Hestesenter Når jeg la inn discription og metatags så ble hele kildekoden for forsiden på en linje i editoren min (også i notepad). Noen som kan ta en rask titt på kildekoden og gi meg et innspill slik at jeg får den tilbake i "oversiktelig" form igjen? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Har du noen tidligere backup av websiden? Lenke til kommentar
kehax Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Joda.. men når jeg setter inn linjene for discription og metatags så er problemet tilbake Endret 22. juni 2010 av kehax Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Kan du poste koden før på pastebin.com? og er det disse to linjene? <meta name="description" content="Dette er en nettside for Snåsa Hestesenter som tilbyr aktiviteter med hest. Vi har også hester og hunder til salgs." /> <meta name="keywords" content="Fjellturer, kløving, ridesenter, hestesenter, connemara, snåsa, hest, ponni, barn, ungdom, sunt kosthold, kost" /> Lenke til kommentar
kehax Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 Her er kildekoden: Pastebin Ja.. de to linjene samt linja for google-site-verification. Men problemet oppsto før jeg la til den linja. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Først av alt, "1990 ringte, de vil ha tilbake tabellene sine." Tabeller skal brukes til tabulær data. Ikke webdesign, kod om designet til å ikke bruke tabeller (bruk div). Deretter; Prøv å legg til en linje av gangen. Lenke til kommentar
kehax Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) For det første er det en mal jeg har redigert. Jeg tror det å kode om er en litt for stor oppgave for meg. Det går garantert i vasken. Jeg hadde håpet på en enklere løsning. Men takk for innspillet. Btw: jeg ba om hjelp, ikke kritikk. Endret 22. juni 2010 av kehax Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Btw: jeg ba om hjelp, ikke kritikk. Deretter; Prøv å legg til en linje av gangen. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Hei. Jeg holder på å lage et nettsted. URL: Snåsa Hestesenter Når jeg la inn discription og metatags så ble hele kildekoden for forsiden på en linje i editoren min (også i notepad). Noen som kan ta en rask titt på kildekoden og gi meg et innspill slik at jeg får den tilbake i "oversiktelig" form igjen? Bruk en bedre editor. Notepad++ for eksempel. Problemet er sannsynligvis Windows-linjeskift vs Unix-linjeskift... Noe notepad takler veldig dårlig. -C- Lenke til kommentar
kehax Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Bruk en bedre editor. Notepad++ for eksempel. Problemet er sannsynligvis Windows-linjeskift vs Unix-linjeskift... Noe notepad takler veldig dårlig. -C- Jeg bruker allerede Notepad++ Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Haha, dette har jeg ikke vært borti før! Det er ikke et eller annet som notepad++ gjør, slik at den automatisk setter alt på en linje? Skjer det det samme i editoren som i browseren? Prøvd en annen editor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå