Gå til innhold

Problem med kildekode

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg holder på å lage et nettsted. URL: Snåsa Hestesenter

Når jeg la inn discription og metatags så ble hele kildekoden for forsiden på en linje i editoren min (også i notepad).

Noen som kan ta en rask titt på kildekoden og gi meg et innspill slik at jeg får den tilbake i "oversiktelig" form igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan du poste koden før på pastebin.com?

og er det disse to linjene?

<meta name="description" content="Dette er en nettside for Snåsa Hestesenter som tilbyr aktiviteter med hest. Vi har også hester og hunder til salgs." />
<meta name="keywords" content="Fjellturer, kløving, ridesenter, hestesenter, connemara, snåsa, hest, ponni, barn, ungdom, sunt kosthold, kost" />

Lenke til kommentar

For det første er det en mal jeg har redigert. Jeg tror det å kode om er en litt for stor oppgave for meg. Det går garantert i vasken. Jeg hadde håpet på en enklere løsning. Men takk for innspillet.

Btw: jeg ba om hjelp, ikke kritikk.

Endret av kehax
Lenke til kommentar

Hei.

Jeg holder på å lage et nettsted. URL: Snåsa Hestesenter

Når jeg la inn discription og metatags så ble hele kildekoden for forsiden på en linje i editoren min (også i notepad).

Noen som kan ta en rask titt på kildekoden og gi meg et innspill slik at jeg får den tilbake i "oversiktelig" form igjen?

Bruk en bedre editor. Notepad++ for eksempel. Problemet er sannsynligvis Windows-linjeskift vs Unix-linjeskift... Noe notepad takler veldig dårlig.

-C-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...