Jajakanskjedet Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 hei Ser etter en side der man kan finne ut når det er flo og fjære/lavan og tidevann på nett. Har funnet noen sider...men de er veldig vanskelige å forstå seg på, og det er framstilt grafisk. Jeg vil ha en tabell der det står f.eks "måløy - 22. juni flo kl 18.00 og fjære 00.00. Noen som har noen ideer? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 jeg har tidligere vært på lignende jakt og utelukkende funnet sider med grafer. sjekket denne? Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 Jepp...det er den jeg bruker nå. Men det er det med grafen ja.. :S Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Her er det en med tabell, står riktig nok ikke "flo: " og "fjære: ". Men velger du "Høy - lavvann" og "middelvann" og ett fornuftig antall dager får du en fin tabell med dato/klokkeslett for maks/min vannstand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå