naughtyboi Skrevet 22. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2010 Har et spørsmål , lurer på hva slags klær rød caps passer til, går mest med skjorte! Har også et annet spørsmål, ossen jeg bør ha sidene/håret når jeg bruker caps? noen med eksepel?<4 Lenke til kommentar
Homme Skrevet 22. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2010 Røde kicks... Evn. røde detaljer på tee`en. Hva slags caps forresten? Bare husk at 99% av alle ikke kler caps. Lenke til kommentar
naughtyboi Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Røde kicks... Evn. røde detaljer på tee`en. Hva slags caps forresten? Bare husk at 99% av alle ikke kler caps. Kjøpte capsen på Format i fredrikstad, vil det gå an å bytte tilbake for en annen farge? eller bytte den tilbake? står at det er 15 dager bytterett og 3 dager disponering, hva er disponering elns? gjelder det for caps? kompisen min sa jeg kledde det derfor jeg faktisk gadd å kjøpe det Endret 22. juni 2010 av naughtyboi Lenke til kommentar
Homme Skrevet 22. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2010 Spørs helt på butikken og om du forstatt har på alt av orginale tags Lenke til kommentar
naughtyboi Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juni 2010 orginale tags+ eneste jeg har tatt av er vell, den henge tingen til disken! også var det en pris lapp håndskrevet under capsen , som jeg tror ikke er noe farlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå