Gåvekk123 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 når jeg starter counter strike source kommer det opp et error: failed to lock index buffler in cmeshdx8.hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) 1 Høyretrykk på spillet, og gå inn på "egenskaper". 2 Trykk på angi startalternativer 3 skriv inn " -autoconfig " uten " og ". etter å ha skrevet inn dette, trykk på "OK" 4 start spillet 5 Virker det nå? Endret 22. juni 2010 av olehh Lenke til kommentar
Gåvekk123 Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 har engelsk versjon så jeg skjønnte ikke helt hvor jeg skulle trykke:\ Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Trykk her, den er på samme stedet som på den engelske. Endret 23. juni 2010 av olehh Lenke til kommentar
Gåvekk123 Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 når jeg trykker på egenskaper kommer ikke det samme opp:\.. bare at jeg kan endre icon og velge hvor den skal starte fra Lenke til kommentar
Gåvekk123 Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 helt øverst på bilde ditt står det ''games'' i ikke så veldig stor skrift. så trykket jeg så jeg fikk se alle spillene mine og etter det trykket jeg på ''egenskaper'' på css. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 ok, så alt ut som på bildet mitt i forrige post? Har du oppdatert steam? Det hadde hjulpet om du la ut et bilde. Det er ikke sikkert at det ville hjulpet å skrive -autoconfig ( noe som gjør at alle instillingene blir "set to default" når du starter opp spillet) men det funket for meg da jeg fikk en error sist gang ( var muligens samme error også ) Hvis dette ikke funker kan du jo prøve å oppdatere eller installere spillet på nytt:) Lenke til kommentar
Gåvekk123 Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 jeg har lastet ned css med torrent så det er kanskje derfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå