pisteffa Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 lurer på om jeg har tilgang tila alle camping områdene når jeg har vanlig billett for hele festivalen, det er ikke get a tent, har heller ikke booket noe. noen venner av meg skal bo på en camping plass kan jeg sove i telt sammen med dem uten om å booke noe plass på selve festivalen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 De har forskjellige armbånd for campere og ikke-campere, så du kan fort bli stående uten noen steder å sove. Lenke til kommentar
pisteffa Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 jeg har et telt å sove i, men jeg lurer på om jeg trenge rå booke når jeg ikke har med eget telt, de jeg skal sove med har booket men ikke jeg Lenke til kommentar
Janmayen Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Har du vanlig billett så heter den vel 4 dagers + warmup. Standardbilletten. Adgang til alle campingplassene, kanskje utenom get-a-tent-plassene. Get a tent betyr at det står et telt ferdig til deg når du kommer. 99,9% har slik billett som deg, som betyr at du må ha med eget telt. Blir 6. året for meg nå. Aldri brukt gay a tent.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå