Senzation Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Eg var igong med å skrive ei programvare i Visual Basic, etter litt lagret eg fila som ei Fil, ikkje som eit Prosjekt. Filtypen er her .vb. Problemet er at når eg opnar fila igjen i Visual Basic 2010, så viser berre koden for programmet. Nokon som veit korleis eg togglar mellom kode og grafisk bilete? Kunne tenkt meg å sjå programmet grafisk, ikkje som eit dokument full av kodar. Eg tenkjer det sikkert er ei rimelig lett løysing på dette, men eg fann ikkje passande søkekriteriar. Takk på førehand Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Eg var igong med å skrive ei programvare i Visual Basic, etter litt lagret eg fila som ei Fil, ikkje som eit Prosjekt. Filtypen er her .vb. Problemet er at når eg opnar fila igjen i Visual Basic 2010, så viser berre koden for programmet. Nokon som veit korleis eg togglar mellom kode og grafisk bilete? Kunne tenkt meg å sjå programmet grafisk, ikkje som eit dokument full av kodar. Eg tenkjer det sikkert er ei rimelig lett løysing på dette, men eg fann ikkje passande søkekriteriar. Takk på førehand Hei, da må du som regel gå i View menyen og velge Solution Explorer og finne vinduene i den lille ruta som popper opp på høyre side Jeg ville anbefale å lagre som "Save All", da slipper man slikt. Mvh VB96 Lenke til kommentar
Senzation Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 Hei, eg lagra filene ved bruk av funksjonen Save All. Når eg åpner Solution Explorer, så indekser den 0 filer. Eg åpna same programmet tidlegare, lukka det igjen uten endringar, men det var først etter andre åpning at det ikkje fungerte. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Hei, eg lagra filene ved bruk av funksjonen Save All. Når eg åpner Solution Explorer, så indekser den 0 filer. Eg åpna same programmet tidlegare, lukka det igjen uten endringar, men det var først etter andre åpning at det ikkje fungerte. Åh, beklager, da kan jeg nok ikke hjelpe deg Men, lykke til Lenke til kommentar
Senzation Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 Ok, takk uansett! Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Ok, takk uansett! Vet ikke om det hjelper, men du kan jo gå i Mine Dokumenter, Visual Basic 2008/2010, Projects,(ditt prosjekt), og prøve noen av de filene der. Det er jeg kommer på, ihvertfall Lenke til kommentar
Senzation Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Virker desverre ikkje, men eg treng ikkje bry meg med det lenger. Takk for hjelpa uansett! Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Virker desverre ikkje, men eg treng ikkje bry meg med det lenger. Takk for hjelpa uansett! Bare hyggelig å hjelpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå