Leif.ross Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hei, drar på ferie natt til fredag, og tenkte siden jeg har så mye tid da å lære meg litt mer opengl, men har et lite problem, lastet ned freeGlut 2.6.0 og untaret den med winzip til disken. så prøvde jeg å følge de installeringsinstruksjonene som står på siden dems. http://freeglut.sourceforge.net/docs/install.php men når jeg skriver inn "./configure", "make all" eller "make install" så sier cmd at det finnes ingen slik handling, hadde vært knall med litt hjelp her! ;D Lenke til kommentar
Zolo Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 freeglut ligg i ubuntus pakkesystem. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 De veivisningene er for Linux operativsystem. For Windows må du nesten sjekke om det ligger noen binærfiler med, hvis ikke må du kompilere manuelt. Binærfilene skal ligge i en bin- eller en lib-mappe. Lenke til kommentar
Leif.ross Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 aha! derfor det ikke gikk da Vell, installerte dev-c++ og brukte dev-paks til å ta ned alle opengl tingene jeg trenger. så nå funker det fett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå