dan83 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 min nevø er litt ustødig til bens, siden han nyrlig lærte å gå=) Syntes bilde har en litt fin stemning og forteller noe, men er ganske fersk på slike bilder, så vet ikke helt om det er noe å samle på? Lenke til kommentar
okasin Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Klart at bildet er noe å sammle på Bildet er fint det, men betyr nok mest for dem det gjelder.. typisk "familie album bilde".. missforstå meg rett her Ser for meg at bildet kunne "fortalt" mer, om feks mor til barnet sto knebøyd med armene åpne for å ta i mot barnet som kommer ustøtt gående mot henne.. istedet for en mor som er "hals hugget".. Også syns jeg at det var "litt uheldig" at barnet her samme farge på genser som 50% av resten av bildet.. Dette er ikke ment som kvass kritikk, sier bare hva jeg føler når jeg ser bildet Lenke til kommentar
cFc Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Likte at mor var avkappet, det gjorde at blikket fort falt tilbake på guttungen. Fint fokus, og skarpheten er bra! Absolutt et fint bilde. Ser at okasin kommenterer farge på genser, men jeg synes det blir litt feil fokus da dette er et situasjonsbilde, og du har selfølgelig ikkke planlagt dette helt og holdent på forhånd. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Bildet mangler helt klart benene, eller rettere sagt føttene til denne krabaten. Jeg syns i tillegg du kunne kommet deg litt lengre ned, slik at det ikke blir så "ovenfra og ned". Jeg liker veldig godt lyset på barnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå