Gå til innhold

Pc skjerm for ps3 spill

Anbefalte innlegg

Kanskje dette ikke hører hjemme her,men jeg vet ikke hvor jeg skal poste dette.

Jeg har kjøpt meg en ps3 og red dead redemption.Dette spiller jeg på en ny Fujitsu Amilo SL3220W 22.

Den har ikke HDMI,men DVI.Jeg brukte en overgang.Men jeg synes ikke grafikken ble bra..

Alstå,om jeg står stille og zoomer inn på ting ser alt veldig fint ut men om jeg ser rundt eller rører meg blir alt stygt...Det blir utydlig og ujevnt.

Lurer derfor på om jeg har skaffet meg en møkkaskjerm,selv om reklamen sier "AMILO SL 3220W er et godt valg for de som krever mye av hans video for spill og multimedia".

Mulig den er ok på pc-spill?

Eller er det noe jeg gjør feil?

Om jeg nå skulle kjøpe meg en ny skjerm,hvor mye har det å si om den er HDMI eller ikke?

Blir det stor forskjell i grafikken?Og er det veldig stor forskjell på en som har full HD ang grafikk for mitt spill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjører selv PS3 og PC koblet til min monitor som er en 24" benQ, den bruker jeg da DVI fra PCen til skjermen også HDMI fra PS3.

Siden skjermen har en minijack utgang som jeg da kan koble høyttalere eller hodetelefoner til så får jeg jo da lyd fra PS3 ut der.

Ganske praktisk hvis man skal til venner med PS3 siden jeg da bare tar med skjerm, PS3 og hodetelefoner/høyttalere.

Du får også bedre bilde med DVI/HDMI enn det du kan få med VGA fra PS3 og de fleste PCer.

--

Bjørnar

Rait.no

Endret av Bjørnar (Rait)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...