koda19 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hei Jeg står mellom valget av disse to telefonene. Nokia C3 kommer snart til norge,den er billig,og ser veldig lekker ut. Nokia E72 er dyrere. Den har heller ikke den meldingsfunksjonen som nokia c3 vil få, ved at man kan følge flyten i SMS-samtalene – sånn at tekstmeldingene vises etter hverandre etter hvert som samtalen går fram og tilbake. Jeg bruker telefonen til å sende mye meldinger,ringe litt,og sjekke mail/facebook osv. Jeg synes Nokia E71 i white/steel er så utrolig lekker! Noen innspill? Lenke til kommentar
.vision Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Har hatt e71 selv i white/steel og var veldig fornøyd. Ganske gammelt system i den, men for all del. Digget snarveistastene. Må informere om at det hvite er ikke hvitt etter 2 uker. Lenke til kommentar
koda19 Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Har hatt e71 selv i white/steel og var veldig fornøyd. Ganske gammelt system i den, men for all del. Digget snarveistastene. Må informere om at det hvite er ikke hvitt etter 2 uker. Hmm,så det hvite blir fort skittent? Det er jo en ulempe egentlig,for da ser den vel ikke så fin ut etter noen måneders bruk? Lenke til kommentar
.vision Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Den ble fort skitten ja. Spesielt de knappene som dekker over for ladekabel/overføringskabel. Tastaturet ble ikke like fort skittent da det virka som om det ble behandlet til og ikke ta opp skitt og smuss like fort. Personlig syns jeg telefonen ser dritstilig ut i svart også, menmen Lenke til kommentar
koda19 Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Den ble fort skitten ja. Spesielt de knappene som dekker over for ladekabel/overføringskabel. Tastaturet ble ikke like fort skittent da det virka som om det ble behandlet til og ikke ta opp skitt og smuss like fort. Personlig syns jeg telefonen ser dritstilig ut i svart også, menmen Så selve tastene ble ikke spesielt skitne? For hvis det bare er de på sidene som blir skitne,så er det ikke så farlig. Da kan jeg alltids bare kjøpe beskyttelsesfilm til de. Hmmm,vanskelig å bestemme seg gitt:) synes sølv/hvit versjonen er så utrolig fin,men Nokia C3 i rosa er også fin,og har litt nyere og morsommere funksjoner. Endret 23. juni 2010 av koda19 Lenke til kommentar
.vision Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 De andre tastene ble ikke så fort skitne nei, men over tid så vil disse også slites. Menmen - hvor lenge har man en telefon i dag før man bytter? C3 kjenner jeg ikke så godt til, men jeg ble veldig glad i E71 når jeg hadde den. Veldig rask og geniale snarveistaster. Dessuten ser den jo dritkul ut og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå