zerokiller Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Har kjøpt meg ny pc, skulle installere k-lite codec pack. Får da beskjed at jeg allerede har en "codec pack" installert, som heter haali media splitter. Hva er dette for ett program, går ut i fra det bare er å slette det. Takker for tilbakemeldinger Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Rett meg om jeg tar feil, men er ikke det programsnutten som deler opp bl.a. mkv fila slik at de forskjellige codecs kan dekode bilde/lydstrømmene? Ergo du vil beholde den. Endret 22. juni 2010 av MrLee Lenke til kommentar
zerokiller Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 Avinstallerte det jeg, men fikk endel meldinger i etterkant som ikke virket positive ut. Programmet er nå tilbake igjen. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Rett meg om jeg tar feil, men er ikke det programsnutten som deler opp bl.a. mkv fila slik at de forskjellige codecs kan dekode bilde/lydstrømmene? Stemmer det.http://en.wikipedia.org/wiki/Haali_Media_Splitter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå