Duppsko89 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hei. Jeg har en datamaskin av typen Toshiba L650-10L http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=596424. Og jeg lurer på hvilken type ram brikker som kunne ha egnet seg, hvis jeg ville ha oppgradert til 6-8gb minne? Altså også om det er mulig å bytte ut kun en av brikkene eller om begge må byttes samtidig? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hva trenger du mer RAM til? Det er normalt 2 slots, så det skal være nok å bytte bare 1 brikke. om du feks skulle hatt 6GB Lenke til kommentar
Duppsko89 Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 Når det først er mulig å få 8 gb så hadde det vært greit å få utnyttet det optimalt. Det er i all hovedsak for å få økt arbeidskapasiteten til dataen Ok, så det er ikke noe problem å bytte bare en, bare lurte om det ville skape noen komplikasjoner. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Men har du sjekket noen gang hvor mye RAM du bruker? Selv har jeg bare 3GB, men er bare de gangene jeg har drevet halv-tung videoredigering jeg har hatt behov for mer. Mannen i gata som surfer og spiller har ikke behov for mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå