pommedeterre Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Jeg lurte på om man kan bytte varer på Kondomeriet, som er kjøpt i butikk og ikke over nett? Kjøpte en ting i dag, og ombestemte meg etter at jeg kom hjem, og vil gjerne bytte til en annen vare instedet for. Tror dere jeg får byttet hvis jeg drar tilbake i morgen? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Du har ikke uten videre bytterett for ting kjøpt i butikk, men så lenge du spør pent (og den er ubrukt ) er det mange som lar deg bytte likevel. Lenke til kommentar
pommedeterre Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 Hehe Ja i de fleste butikker får man jo byttet, men siden sexleketøy er noe spesielt tenkte jeg kanskje det var litt mindre sannsynlighet for å få byttet... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hvis det er en pakning som kan bevise at gjenstanden inne i den ikke har blitt brukt (forseglet forpakning), så bør det være mulig. Men du har som sagt ikke en rett til å få byttet varer kjøpt i butikk. Lenke til kommentar
pommedeterre Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 Okei, takk for hjelpen Da prøver jeg det i morgen. Lenke til kommentar
blixbox Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Nå har Kondomeriet noe så kjekt som orgasmegaranti - 30 dagers full returrett på alt av vibrerende leketøy. Så hvis det vibrerer skal det ikke være noe problem å få levert tilbake Dog, de sier at du har bytterett ved manglende orgasme, er kanskje vanskelig å argumentere for det hvis pakningen er uåpnet. Men da kan du jo be om å få byttet, slik at de slipper å få tilbake et produkt de ikke kan selge på nytt. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Egentlig ikke en dum variant den orgasmegarantien. En ting er at gjerne folk er flau nok for å handle slike ting, men du skal vel ha litt ekstra is i magen for å gå inn og forklare til en ukjent person over disk at du vil, du vil, men du får det ikke til. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå