Edit00r Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Her er greia: Jeg har problemer med å koble til Ds'en (DSi XL) til Wifi. Jeg antar at det har noe med ruteren å gjøre. Men vet ikke helt hvordan jeg skal fikse det. Hørte at det var noe kabel greier men vet ikke særlig mye om dette. Noen som har opplevd det samme og som kanskje kan hjelpe meg? Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hvordan fortoner feilen seg? Lenke til kommentar
Edit00r Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 Det er bare slik at når jeg skal velge nettverk (etter avslag) så er det låst? Men jeg har ingen problemer med internet uten Wifi, f.eks "internet browser". Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Hvilken kryptering bruker du? Lenke til kommentar
Edit00r Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 Der datt jeg ut... Kan du forklare, plis? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Hvilken kryptering er brukt på det trådløse nettverket ditt? Lenke til kommentar
Edit00r Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 Aha, må nok sjekke det senere (er hos faren min akuratt nå). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå