Lennz Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 HAr seg slik at jeg kjøpte meg ny pc i vinteren som var, i begynnelsen hørte jeg ikke noe støy fra vifta, men idet siste har den begynt å bråke noe fryktelig! Har prøvd å laste ned speedfan, men fant ut at programmet ikke virket på laptopen min... Noen der ute som har noen smarte løsninger på dette problemet? Mvh Lennz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Uten å foreta drastiske inngrep i maskinen, vil jeg anbefale å bruke luft på boks til å rense kjøleribber etc. for støv. Lenke til kommentar
Lennz Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 Har nå prøvd luft på boks, men fungerte dårlig! Tenker meg at kjølepastaen har tatt slutt, og at pcen ellers er veldig støvete... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 PC-en kan åpnes, støv kan fjernes og kjølepasta kan byttes. Lenke til kommentar
Lennz Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 ja har forstått det slik jeg og, problemet er at jeg ikke har forstått hvordan man åpnet pcen min... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå