Khaffner Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Ikke misforstå tittelen, lyden er i stereo nå. Jeg vil ha mono. "Hvorfor" er en uinteressant og lang historie, så den dropper vi. Maskinen er en Asus Eee 900 Googling ga meg bare noe som ikke fungerte på Xubuntu (mpd.conf for å nevne noe). Noen som vet råd? Kan ikke se for meg noe verre enn en conf-fil der man setter kanaler fra 2 til 1, eller "stereo" til "mono" elns. Anyone? Endret 23. juni 2010 av khaffner Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Er det ikke nok å dra balanseslideren i PulseAudio til høyre eller venstre? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Har ikke prøvd, men vil ikke det bare mute den ene kanalen? Eller flyttes kanalen over til den andre siden? Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Kom til å tenke på det selv etter at jeg skrev det. Det stemmer nok at bare den ene kanalen blir mutet. Fant denne. Googlet "alsa mono output" Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 mpd.conf finnes ikke i Xubuntu-installen min. Nevnte dette kort i førstepost Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Ah. Overså den. Sorry. Har du prøvd ymse IRC-kanaler? Mulig du har sjekket denne før også, men se post nummer 6. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå