dajomu Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Hei... Jeg har slått av all roaming på htc desire, men likevel så vises ikonet for roaming. Noen som har vært bort i det samme? Hvordan bli kvitt det? Jeg har restartet telefonen, slått av og på roaming, men ingenting fjerner ikonet. Endret 30. juni 2010 av cyclo Tittel endret da original tittel brøt med retningslinjene Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Tror ikke du helt vet hva roaming er. At ikonet for roaming viser er nok det at operatøren din "låner" basesatsjoner/nett på samme måte som at Tele2 roamer i Netcom sitt nett. Om du går inn på telefonen og skrur av roaming som du sier, så står det at du skrur av datatrafikk når du roamer, mao du skrur av datatrafikken din (siden du roamer). Om du vil bli kvitt roaming ikonet må du bytte til en operatør med eget nett, som Netcom eller Telenor. Er vel bare de som faktisk eier nett i Norge tror jeg, mens alle andre låner av de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå