Gunfreak Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Før har de bare solgt kjipe warhammer figurer og eneste grunnen til at jeg går dit er for å kjøpe grunning spray maling. Men i dag, så jeg da hadde flere bokser med historiske miniaturer, de hadde Pike and shot fra warlordgames, som gjør det mulig å spille kriger som 30 års krigen og engelske borgerkrigen, jeg må kanskje kjøpe noen sånne figurer en gang. men viktigere var at de hadde bokser med Victrix figurer fra Napoleons krigene, hver boks har 53-60 plast figurer og koster 278kr, noe som er nesten doublet av hva samme bokser koster i utlandet. Men det er kult at dem i det hele tatt hadde disse figurene. og det er mye billigere enn Warhammer som koster 270kr for 8 figurer. Jeg spurte om de faktisk solgte noen av disse boksene og de var vist et par folk som kjøpte store kvanta av dem, jeg må finne disse folka, kanskje vi kan spille sammen. Anyway det var en gledlig dag å se historiske miniatyrer i Norge, har faktisk drømt om dette. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Bra for deg. Om du vil finne de folka kan du vel be butikken holde et øye med dem om de dukker opp igjen og tipse dem om du er interessert i kontakt? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 Ja, det som er planen, jeg tenkte jeg bare skulle legge igjen mobil nummeret mitt i kassa og be de som jobber der til gi nummeret til folk som kjøper en god del av figurene. Jeg gikk nedom der i går og måtte bare kjøpe pakka med 30 års krigen figurer, over 120 figurer til 650kr, faktisk ikke så dyrt i forhold til utlandet Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Her er det første resultatet fra innkjøpene derfra En veldig liten Pike and shot formasjon fra 30 års krigen, dette er engelske leiesoldater i svensk tjeneste. De andre er Britiske Soldater fra Napoleons Krigene, i 1808-1814 uniform Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå