Vyper Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Var innom Komplett for å se på minnepriser og oppdaget at 512mb TwinMos PC3200 har gått betydelig opp i pris de siste 14 dagene. Kjøpte en slik en den27/5 og da kostet den 609kr. Nå koster den samme brikken 810kr :o Rimelig prisøkning på kun kort tid. Jaggu bra jeg kjøpte da, vanligvis dumpes prisene etter jeg har kjøpt noe. Lenke til kommentar
geronimo Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 det går an å spekulere i ram-priser, så det lønner seg å følge med der ja... de har egentlig vært på et ganske lavt nivå unormalt lenge nå, før de plutselig spratt i været for en uke eller to siden. de blir vel å stige en stund nå, for så å synke igjen mot jul, tenker jeg Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Se på det som et aksjemarked Lenke til kommentar
Noxious Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Ja, følger med litt på prisene jeg også og la merke til at prisen på Corsair brikkene (som jeg hadde overvåka prisen på) hadde steget med rundt 100 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå