Gå til innhold

3820tg på tilbud hos komplett. noen bedre?

fds

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg plukket opp denne på tilbudet hos Komplett (6995,-) etter å ha siklet på den en stund.

Har hatt maskinen i ca 2 uker nå, og kan ikke si annet enn at jeg er veldig fornøyd.

Den har en helt enorm ytelse for å være en 13.3", og den er kjølig og stille. Samtidig virker den å være godt sammenskrudd samt at den ser bra ut! :thumbup:

Jeg anbefaler trygt denne maskinen til dem som måtte lure på å kjøpe den :)

@fds: Jeg kikket lenge etter maskiner i 13.3" størrelse, og har lest det meste som finnes på forumer rundtom både om denne og lignende maskiner. Slik jeg har forstått det, så er den eneste maskinen som kan måle seg HP Envy, som riktignok er 14". Denne har ikke kommet ut i Norge enda, og prisen vil nok også bli noe høyere. Ellers er de andre maskinene i denne klassen med CULV prosessorer, som riktignok vil gi god batteritid, men lavere ytelse.

Så jeg er ganske sikker på at denne maskinen er mest for pengene i klasssen...

Endret av Acey
Lenke til kommentar

Men igjen, så leverer ikke CULV-prossesor nok timer ekstra batteritid for meg til å engang vurdere en CULV-pc istedenfor 3820tg som er på vei til meg i morgen! Eneste minuset er at jeg må ha med meg en ekstern dvd-brenner hvis jeg vet at jeg trenger en dvd-brenner, og det er ikke et stort minus en gang for min del, så jeg tror jeg kommer til å bli kjempefornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...