Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Med eller uten kondom?

Tiia1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uten er klart best. Men mer praktisk med, om du skal ta noen runder til.

evt. fullføre utenfor når man skal ta flere runder

Fullføre utenfor for å unngå graviditet? Du vet det er en del sædceller i smøremidlet/'pre-cummet' også?

Jeg syns uten er best, men sambo går ikke på p-piller nå og siden vi ikke har planer om unger midt oppi studier og hele pakka må derfor regnfrakken på... :whistle:

Lenke til kommentar

Uten er klart best. Men mer praktisk med, om du skal ta noen runder til.

evt. fullføre utenfor når man skal ta flere runder

Fullføre utenfor for å unngå graviditet? Du vet det er en del sædceller i smøremidlet/'pre-cummet' også?

Jeg syns uten er best, men sambo går ikke på p-piller nå og siden vi ikke har planer om unger midt oppi studier og hele pakka må derfor regnfrakken på... :whistle:

[/quote/]

Trist da... Få sambo på ppiller igjen da :)

Lenke til kommentar

Når ble sex trist? :hmm: Hehe, nei da! I'm just pulling your leg! :tease:

Hun har hatt planer om det en stund. Hun er bare akkurat like flink som meg til å skaffe seg legetime når hun trenger det. Eller kanskje heller ønsker det i dette tilfellet. :)

Endret av Dunsay
Lenke til kommentar

Når ble sex trist? :hmm: Hehe, nei da! I'm just pulling your leg! :tease:

Hun har hatt planer om det en stund. Hun er bare akkurat like flink som meg til å skaffe seg legetime når hun trenger det. Eller kanskje heller ønsker det i dette tilfellet. :)

heheh, nei var ikke slik jeg mente det.

Lenke til kommentar

Mente ikke som prevansjon nei, var mer for å minke griseri - fisefint eller ei :p

Bruker frakk selv

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...