Tiia1 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hva syns dere er best? med eller uten? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 uten, men vil absolutt anbefale å bruke kondom, spessielt utenfor fast forhold. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Uten er klart best. Men mer praktisk med, om du skal ta noen runder til. Lenke til kommentar
Tiia1 Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 Du sier noe der ja, at det er mest safe med! Men best uten. Lenke til kommentar
Magnevv Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Uten er klart best. Men mer praktisk med, om du skal ta noen runder til. evt. fullføre utenfor når man skal ta flere runder Lenke til kommentar
Gjest t Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 ^hvor fisefin skal man egentlig være? er da vitterlig ikke noe problem å komme flere ganger på rad I dama. Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Uten er klart best. Men mer praktisk med, om du skal ta noen runder til. evt. fullføre utenfor når man skal ta flere runder Fullføre utenfor for å unngå graviditet? Du vet det er en del sædceller i smøremidlet/'pre-cummet' også? Jeg syns uten er best, men sambo går ikke på p-piller nå og siden vi ikke har planer om unger midt oppi studier og hele pakka må derfor regnfrakken på... Lenke til kommentar
mortania Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Foretrekker uten. Er forsåvidt av den oppfatning at man ikke skal ha sex med noen man ikke er trygg på/kjenner. Lenke til kommentar
Tiia1 Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Uten er klart best. Men mer praktisk med, om du skal ta noen runder til. evt. fullføre utenfor når man skal ta flere runder Fullføre utenfor for å unngå graviditet? Du vet det er en del sædceller i smøremidlet/'pre-cummet' også? Jeg syns uten er best, men sambo går ikke på p-piller nå og siden vi ikke har planer om unger midt oppi studier og hele pakka må derfor regnfrakken på... [/quote/] Trist da... Få sambo på ppiller igjen da Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 evt. fullføre utenfor når man skal ta flere runder Fullføre utenfor for å unngå graviditet? Du vet det er en del sædceller i smøremidlet/'pre-cummet' også? Foretrekker uten med fast partner. 2 Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Trist da... Få sambo på ppiller igjen da Når ble sex trist? Hehe, nei da! I'm just pulling your leg! Hun har hatt planer om det en stund. Hun er bare akkurat like flink som meg til å skaffe seg legetime når hun trenger det. Eller kanskje heller ønsker det i dette tilfellet. Endret 23. juni 2010 av Dunsay Lenke til kommentar
Tiia1 Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Trist da... Få sambo på ppiller igjen da Når ble sex trist? Hehe, nei da! I'm just pulling your leg! Hun har hatt planer om det en stund. Hun er bare akkurat like flink som meg til å skaffe seg legetime når hun trenger det. Eller kanskje heller ønsker det i dette tilfellet. heheh, nei var ikke slik jeg mente det. Lenke til kommentar
Tiia1 Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Jeg vet det. Bra! hahaha Lenke til kommentar
Magnevv Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Fullføre utenfor for å unngå graviditet? Du vet det er en del sædceller i smøremidlet/'pre-cummet' også? Jeg syns uten er best, men sambo går ikke på p-piller nå og siden vi ikke har planer om unger midt oppi studier og hele pakka må derfor regnfrakken på... Mente ikke som prevansjon nei, var mer for å minke griseri - fisefint eller ei Bruker frakk selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg