Gjest Aksel Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hei:D dere hvet når man drar bak forhuden helt? da ser man liksom kanten på penis hode, og der, på en måde "under kanten" er det noen hvite flekker/prikker.. lurer veldi på hva dette er. har vert der i ca ett år nå. jeg er 15 btw. og hvordan får jeg det bort? hjelper ikke og vaske.. og eg ikke kukost det gjør ikke vondt eller noe.. klør ikke. har aldri brydd meg om dette før, men har jo fått meg dame nå så. så det litt ekstra idag når eg va på do.. trakk forhuden helt bak, så er de der prikkene der, som vanli. men denne gangen var dem litt "større" også va det noe som lignet veldi på mye på blod rondt prikkene. også kommer dama mi ikveld. og vi har holdt på å kost litt nedi buksene på hverandre de siste ukene har ikke hatt sex enda. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Soppinfeksjon? Gå til lege enkelt og greit. Lenke til kommentar
Gjest mazkin Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Pearly Penile Papules? google det Lenke til kommentar
Gjest Panodor Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Tror nok du burde få lille mann sjekket for en sopp infeksjon Virker som du har fått et utslag som har fått liggi og kost seg lenge. Og når man blir kåt så slepper penis ut et naturlig glidemiddel, som da også kansje kan ha noe med at du har fått deg dame ? Og hvis du ikke vasker godt etterpå så får det ligge og kose seg sammen med soppen, og da blir sopp utslettet værret Men jeg ville garantert ha sjekket det opp hos legen. Det er flaut, men lille mann fortjener en lege visit en gang i blandt han også! Lenke til kommentar
Gjest : ) Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Høres VELDIG ut som PPP(Pearly Penile Papules), noe som forsåvidt er utrolig vanlig - har selv hatt det så lenge jeg husker. Selvsagt vis du får noe "Utbrud" av noe slag på hans majestet så skal det kansje sjekkes grundig av kvalifisert personal, men vis du driver og tørr jokker og/eller blir krafsa i skrittet når du har en ereksjon kan du fort bli irritert(rød). Lenke til kommentar
Gjest aksel Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 er ikke så sikker på om det er sopp, pga er ikke irritert eller noe. lurer på om det kan være PPP, men det så bare skummelt ut googla det. er det noen måte og bli kvitt ppp på? viss det ikke er ppp, kan det da være talg-kjertler? ligger gangs glans (som beskrevet) i rekker. begynner på rekke nr2/3 nå.. kommer bare mer og mer. er litt redd:( Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 hmm.. sikker talgkjertler. er veldig vanlig i din alder(puberteten) det er ingenting og være redd for, går bort etter noen år er jo også mulighet for PPP, da. men gå til en lege og fortell hva han har og si! hvis det er talgkjertler, er det muligheter for diverse behandlinger ved hudlegen:) håper du blir kvitt problemet, og att det ikke holder tilbake på sex livet ditt! -114 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå